Babaszafari

Mesék adventi naptárba

2020. november 20. - Babaszafari Móni

advent-calendar-1236036_1920.jpgMint nagyon sok anyuka, én is próbálok "szuperanyu" lenni, és egészségtudatosságra nevelni a gyermekem, de ez így az ünnepek közeledtével nem könnyű.

Gondolkoztam, mi kerüljön az adventi naptárba, aminek több értelme van, minthogy befalja a kis kópé az édességet minden nap 10 másodperc alatt, aztán másnap már nem is emlékszik rá, mi is volt a meglepi.

Hamar megvilágosodtam! Mivel a lányom imádja, ha mesélünk neki, így gondoltam, misem egyszerűbb, minthogy a netről letöltök egy adventi mesecsokrot, és kinyomtatom. Aha, gondoltam én, mi sem egyszerűbb..., de bármennyire meglepő, nem találtam. Így hát arra vetemettem, hogy összegyűjtöttem 24+1 mesét, és nyomtatható formát adtam neki. 

Ekkor azt gondoltam, lehet, hogy más is szívesen örülne egy ilyen lehetőségnek, ezért most megosztom veletek is. A tervem, hogy mintás papírból 24 db borítékot vagy tasakot hajtogatok (attól függően, hogy teszek-e még bele valami plusz apróságot), beszámozom, felakasztom őket egy madzagra, és már kész is az adventi naptár.

Egy szó, mint száz, íme a mesegyűjtemény, többnyire karácsonyi mesékkel, nyomtatható verzióban! Kattints a letöltés gombra!

letoltes_gomb02.png

Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel is, és kövess, mert hamarosan újabb érdekes témával jelentkezem!  

A bejegyzés trackback címe:

https://babaszafari.blog.hu/api/trackback/id/tr7116290846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása