Babaszafari

Last minute Apák napi ajándékötletek

2020. június 15. - Babaszafari Móni

clever_1.jpg

Június 21-e Apák napja!

Tudom, ez nem egy tipikus magyar ünnep, de mivel egyre több hasonló ünnepet veszünk át az angolszász világból, így ez a jeles nap is begyűrűzött kis országunkba, ami szerintem nem is olyan nagy baj. Ha már létezik Anyák napja, miért ne ünnepelhetnénk meg az édesapákat is!?

Ne csüggedj, azért maradt még pár napod, hogy a gyerkőccel közösen valami maradandót alkossatok. Összeszedtem neked néhány egyszerűen elkészíthető, szuper ötletet.

1. Origami üdvözlőkártya

Ez az ing formájú üdvözlőkártya csak némi kézügyességet igényel, és számtalan módon díszíthetitek. Készülhet például fehér papírból, színes nyakkendővel, vagy bele tudod vinni az apuka ízlését is, például, ha hord mintás ingeket, akkor elkészíthetitek mintákkal tarkított papírból is. A belső részén elrejthettek egy meglepetés rajzot, feliratot vagy akár egy fotót, így még személyesebbé válik az ajándék. Sőt, a továbbfejlesztett, ing alakú papírtáskába akár apró ajándékot, pl. csokit is beletehettek. Ehhez kicsit hosszabb papír szükséges, és 2x kell meghajtani a végén.origami_ing.jpgÍme egy videó, hogyan kell a legegyszerűbben meghajtogatni:

 2. Bagoly papírból

Ezt az ötletes, és egyszerű ajándékkártyát egy külföldi oldalon találtam, és annyira könnyű dolgunk van, hogy még a sablont is elérhetővé tették, melyet ITT találsz. Így aztán már csak egy icipici kreativitásra van szükségetek a díszítéshez.bagoly_udvozlokartya.jpg 3. 3D üdvözlőlap

Igazán egyedivé varázsolhatjátok ezt a térbeli üdvözlőlapot mintákkal, rajzokkal, matricákkal. Ehhez elkészítettem nektek egy sablont magyar felirattal is.3d_udvozlokartya.jpg

apak_napi_udvozlokartya.jpg

4. Fotó ajándék

Ezt az ötletes ajándékot 3 éve elkészítettem én is (2. képen látható). Kicsit macerás (főleg, ha nincs segítséged), de biztos, hogy nagy örömet szerzel vele. Kell hozzá egy fényképezőgép vagy fotózásra alkalmas mobiltelefon. Szükség van még valamilyen homogén háttérre, ez lehet akár egy lepedő is. A betűket pedig akár kartonpapírból is elkészítheted, én papírboltban vettem habkartont és erre mintás papírt ragasztottam, nyomtattam betűsablont A/4-es méretben, ceruzával körberajzoltam és snicerrel kivágtam. Aztán következett a fotózás, na ez volt a legmunkásabb része a feladatnak (főleg, ha a gyerkőc már képes a helyváltoztatásra). A képeket a drogériákban található automatával nyomtattam ki, a képkeretet pedig az Ikeában vettem.apaknapi_foto.jpg

5. Édesség a legédesebb apukának

És ha már végképp se időtök, se energiátok nincs kreatívkodni, akkor az alábbi egyszerű, mégis ötletes ajándékoknak is biztosan örülni fog apa :)edessegek.jpg

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg mással is, és kövess, mert hamarosan újabb érdekes témával jelentkezem! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babaszafari.blog.hu/api/trackback/id/tr7815805678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása